En snurrig dag...

Allt snurrar verkligen nu på eftermiddagen! Har gått runt lite som i ett töcken och verkligen försökt hålla mig dock gick det inte riktigt! Svimmade i kopieringsrummet i väntan på utskrifter. Tycker lite synd om min kollega som kom in och blev helt förstörd av att jag låg på golvet som en liten trasa. Han sprang fram och tillbaka med vatten, socker och choklad. Vilket ståhej! Men men.. nu är det lite bättre men känner mig fortfarande som i ett töcken! Tror jag slog i skallen i kopieringsmaskinen oxå för det dunkar rejält! Inge bra, inge bra! Skall försöka hålla ut ett tag till och göra klart lite grejer, sen blir det nog att åka hem och vila lite! Vill inte skrämma upp några fler kollegor idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback