gahhhhh!

Gaahh! Är just nu lite irriterad på mig själv faktiskt! Menade juh väl egentligen men ack så fel det blev ändå! Ibland är det bättre att hålla käften, dock har jag svårt för det när det kommer upp någonting som jag känner väldigt starkt för! Har alltid känt att jag vill markera beteenden som jag inte tycker är ok! Men kanske har jag inte alltid med det att göra... vill bara inte vara den vän som accepterar allt vad ens vänner gör och hålla dem om ryggen i alla lägen! Jag säger hellre ifrån när jag tycker det är någonting fel! Kanske borde lära mig att göra det på ett mjukare sätt dock?!!


Innan denna frustration på mig själv var jag ruskigt nöjd med hur jag agerade i ett annat tillfälle. Då gick jag lite emot mig själv och mina tankar för en större sak! De som vet hela storyn skulle vara oerhört förvånade över mitt agerande! Vet inte om det var så smart egentligen eftersom det är skarpt läge men jag försöker se på ett längre perspektiv, därav uppbackningen! Får bara hoppas att personen sköter sig snyggt nu!!!

nej.. snart dags att charma peer-review teamet igen... blev inkallad till ytterligare ett möte idag..Blir nog bra! det är ju bara att skaka av mig den bad feelingen jag har just nu och åter igen plocka fram Nilssons charmen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback