Härliga måndag!

Underbara måndag-morgon! Så härligt med de måndagar då jag ska till sjukgymnasten eftersom detta betyder sovmorgon och en bra start på dagen! Nu känner jag mig som en ny människa! Ska bli rätt skönt med en kort arbetsvecka också! Åker ju ner till Stockholm på torsdag! Ska bli riktigt nice och kul med lite roadtrip på fredagen då vi beger oss mot de värmländska skogarna! Gött! =)


Är så grymt glad över att solen lyser över oss just nu! (dock påpekade Lotta att det ska regna mellan 11 idag och 02.00 i natt.. SUCK! Hoppas väderleksgubbarna har fel!) Det känns ju verkligen som att det behövs sol och värme just nu!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, prick kl 11 när vi tog in hundarna så började det regna! :P

Postat av: Elin

så typiskt.. du hade rätt! När blir det sol igen min väderguru??

2009-06-15 @ 16:51:42
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback