Härliga måndag?!

Så var ännu en oerhört lyckad helg över... Fredagen började som sagt med presentation för alla föräldrarna på family on campus.. gick riktigt bra! De verkade nöjda och många kom fram efteråt och sa att jag skött mig haha.. Fick även under lördagen en hel del positiva kommentarer! Gött! =)

Efter jobbet blev det afterwork med några kollegor.. mycket trevligt! Förflyttade oss efter ett tag från Pipes till Olles och blev kvar där resten av kvällen. Det är ett bra härligt gäng mina kollegor! =)

Lördagen bestod av diplomeringsbal! En full aula Nordica och sedan 479 middagsgäster! Riktigt trevlig fest! Blev lite efterfest också så jag kom hem tidigt på söndagsmorgonen! Det är inte lätt när det är roligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback