Härligt!

Så var intervjuerna klara och kandidaten vald!! Det var riktigt kul att vara med och intervjua och lyssna på alla kandidaterna! Ska bli kul att få lite sällskap på kontoret igen till hösten! Vi kommer ha så ruskigt kul! =) Grattis btw! ;)

Har fått mitt mobila bredband idag oxå! Nu gäller det bara att få det att funka.. dock såg jag att det följde med en skiva.. min dator som inte har någon cd:enhet.. hmzz.. måste nästan inkall lite hjälp till detta projekt! Törs inte börja pilla en massa så jag förstör något...

Börjar redan känna mig taggad för helgen! ;) Känns som att det kan spåra! haha.. lovely!

Kommentarer
Postat av: Piotr

You know where to find me ;)

2009-06-30 @ 22:46:32
Postat av: Elin

Skulle även behöva dig och din borrmaskin... När är du tillbaka i stan?! Jag kirrar middag så kirrar du bredband och borrandet?! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback