Härligt!

Ännu en lyckad förmiddag börjar lida mot sitt slut! Har kommit på och gjort lite nya tester och analyserat detta till rapporten. På förhand känns det ruskigt bra, men vi får se huruvida handledarna tycker det är lika bra som jag! Ruskigt roligt och spännande! =)


Satt ute i solen på fikarasten idag och galet så varmt och skönt det är i solen! Vill bara gå ut och lägga mig och må gott! Längtar enormt mycket till semester nu! Samtidigt som det fina vädret gör att det känns oerhört motigt att sitta på kontoret och jobba så ger det samtidigt en kick att bli klar med skrivuppgifterna så att jag snabbare kan plocka med mig lite läsning och sätta mig utomhus och jobba istället! Måste ju utnyttja fördelen med att ha ett fantastiskt och flexibelt arbete! =)


Fick en stegräknare av jobbet idag. Måste erkänna att det känns båda kul och ångest framkallande! Jag vet ju själv vilken tävlingsmänniska jag är och risken för att jag skall "slå mig själv" varje dag är överhängande stor! Kommer sluta med att jag aldrig sitter stilla! Haha! Har inte packat upp den ännu för den verkade rätt avancerad. Tydligen skall man ställa in vikt, steglängd och dylikt innan man kickar igång. Ska dock bli rätt intressant att se hur mycket jag faktiskt promenerar varje dag som jag och syster diskuterat så många gånger! Snart åker en stegräknare på så svaren är nära! =)

Njut!!
Ingen som har lust att kika förbi och överraska mig med en glass i solen?! ;)

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback