helt slut...

Galen dag idag.. möte först 10-11-30 och sedan handledning 13-16! Mycket mycket givande!  Ligger nu hemma i soffan och tar det lite lugnt med en kopp te. Försöker samla krafter till att vara med på hundträningen med dagisgänget!

Längtar galet mycket till imorgon! Ska bli en rolig helg! Var så grymt längesen jag träffade tjejerna nu så det är på tiden att vi ses och gör lite galenskaper! Ska bli kul med en liten road-trip oxå! Men vi bör nog börja fundera på att kika lite på kartor så vi faktiskt kommer ut ur Stockholm och till de värmländska skogarna!

Vi smygstartar firandet av midsommar redan imorgonkväll med trevligt sällskap... när jag nu väl landat och tagit mig in till stan det vill säga! Ska iallafall bli galet skönt att komma bort från Umeå ett tag! Behövs!

Måste tacka för världens bästa och härligaste ord någonsin! Det gjorde verkligen min dag! Helt underbart och oväntat och vilken tajming det var! Precis de rätta orden, när jag behövde det som mest! Thanks!! Min dag vände verkligen från pest till bäst! =)


....
Dags att hitta på bus?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback