Here we go!

Efter en lång förmiddag med planeringsmöte inför höstens undervisning är jag nu redo att kicka RP igen! Känns skönt att jag skall föreläsa om samma område på båda kurserna jag har! Kommer nog gå galant! Nu gäller det bara att läsa på och göra grymma PP-presentationer. Har ju lite andra böcker att hitta inspiration och exempel ifrån! Känns faktiskt riktigt roligt! Fick en hel trave böcker av en kollega häromdagen så jag har ju en hel del marketing-litteratur att gå igenom! =) "De e´ ba´ å kö`" ;P


Ikväll är det lydnadstävlingar på brukshundklubben! Blir nog att fara dit en sväng och kika lite.. är tydligen några Dobermann´s som kommer hit från klubbar runtomkring och skall tävla! Ska bli riktigt kul att se vad de går för på lydnadsbanan... Måste vara en vacker syn i alla fall! Någon som är sugen på att haka på?! Det börjar 18.15... =)


Kommentarer
Postat av: PP

Hade gärnt hängt med om jag hade haft möjlighet. Du får gärna fota lite så jag kan kika på det i efterhand.

2009-06-30 @ 13:31:36
Postat av: Elin

oki, jag fiskar med mig kameran! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback