Huskurer funkar alltid! =)

Börjar känna mig betydligt piggare! Tänk vad lite huskurer kan göra! Te, glass och choklad funkar i alla lägen ;) Nu ser jag fram emot en härlig helg! Kan inte sätta fingret på det men det är någonting speciellt med midsommar! Får hoppas bara att vädret bli ok! Får inte plats med några varma kläder... och sen hör det ju till att bära klänning på midsommar!


Är lite nervös inför flygningen.. (som vanligt) men det ska nog gå bra.. det är ju bra väder och inte så mycket vind... allitd något, men några glas kanske är att föredra ändå?! Så är jag redo för vinkväll sen oxå ;)



....

"now or never lixom,pang på röbetan" =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt citat där på slutet!! Ha en trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 17:11:48
Postat av: Lotta

Flyga är inte så kul men det går bra ska du se :) Fast ett glas vin tycker jag väl att du kan ta :)

2009-06-18 @ 18:20:47
Postat av: PP

Alla vet vad det betyder ;) Kör hårt!

2009-06-20 @ 01:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback