Lovely!

Kom precis in från en grymt härlig fikapaus i solen! Det är så jäkla skönt på innergården. Solen ger mig verkligen förnyad kraft och glädje! Lovely!

Behöver lite inspiration just nu! Är så mycket skit som måste spolas bort med positiva saker och inspiration! Trots att jag försöker låta bli att bry mig stör jag mig ändå på det faktum att någon som jag inte vet vem det är verkar vilja jävlas med mig. Jag menar, varför skulle någon vilja det??! jaja.. det är juh som P säger "Patetisk situation". Inte mycket att göra åt saken så nu är det dags att hitta på något roligt som får mig att glömma! Passar ju alldeles ypperligt att det är helg så man kan hitta på massa bus och bara njuta av solen och värmen! Tänk att juni snart är slut! Galet vad tiden går fort alltså! Helt galet! Nu får tiden gärna sakna ner och ta det lite lugnt så sommaren bli extra lång och underbar!

Stockholmsresa inom kort... frågan är bara när det passar?! skulle vara rätt nice att åka i juli eftersom jag ska ner sen i augusti för coldplay.. gäller att sprida ut trevligheterna lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback