Möhippa

Ännu en helt underbar helg har tagit slut! Fredagen blev lugn.. ruskigt skönt! Det behövde jag verkligen! I lördags hade vi möhippa för T. Det blev en ruskigt kul dag, kväll och natt! Låten som hon fick sjunga in spelades till och med på Rex schlagergolv under natten! =) Inte dåligt det inte! Mer från denna dag och kväll låter jag vara hemligt! Men galet, mysigt och roligt var det! ;)  Riktigt kul att träffa lite andra trevliga töser som jag hört så mycket om oxå! Längtar redan till bröllopet! =)

Denna dag har av förklarliga skäl (möhippan) varit lugn och lite seg! Mötte upp familjen Pärson för att låta hundarna leka av sig lite! De sprang runt som några galningar! =) Mys! Nu ligger chia och snarkar för fullt! Som vanligt - min lilla gris!

Har nu äntligen bokat midsommar-resan! Att man alltid väntar in i det sista trots att det är inbokat sedan länge! Åker iaf ner redan torsdag så vi kan bila från Stockholm ganska tidigt på fredagen! Ska bli ruskigt kul att se alla igen.. vissa har jag ju inte träffat på grymt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback