Signed, sealed & delivered!

Agilityn gick riktigt bra idag oxå! Chia var kung på gungbrädan! P var där nästan hela tiden och kikade oxå! Kul! Slalom börjar hon fatta oxå.. går bättre och bättre! Vi hade dock lite för hög hastighet några gånger från en kombination och upp på bordet så chia flög av direkt några gånger bara för att hon inte fick stop.. men med lite guidning från inströktören så gick det galant! Känns som att det bara blir fel när jag gör fel! haha!

Nu är surprise-projektet signed, sealed and delivered! (iaf till 5 av 6 men den sista blir imorgon)

Känns som att jag ränt runt en massa hela dagen idag.. massa EQUIS-grejs men nu tror jag att jag gjort mitt i denna fråga! Fick lite special missions idag som sagt och jag tyckte det gick riktigt bra! Nu är det bara att hålla tummarna för de resterande mötena och att teamet inser hur bra vår skola är!

Hann inte riktigt jobba så mycket med mitt research proposal idag så nu blir det att läsa igenom innan jag går och sover för att kicka igång rejält imorgon! Tror jag ska sätta deadline vid lunch! Om jag nu får tillbaka min dator... var tydligen något virus på eländet.. får nog ta det säkra före det osäkra och hugga med min egen så jag kan skriva klart! Måste hinna förbereda en pp presentation inför family on campus oxå... ska ju hålla lite låda om min forskning för föräldrarna som kommer på det.. kan bli kul! Bra träning inför seminariet om inte annat!

sov så sött!
xxx

Kommentarer
Postat av: PP

Chia är alltid kung :) Jag tror hon kommer bli en fröjd att se på banan i framtiden. Jag menar; en dobermann som är duktig på agility kan ju inte vara helt vanligt!?

2009-06-04 @ 14:00:55
Postat av: Elin

så sant, så sant.. det gäller ju bara att jag som förare blir bra oxå! det kan det vara värre med! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback