Snart helg!

Har nu skickat in rapporten för granskning av handledarna. Är rätt nöjd så jag skulle bli förvånad om det är många eller stora justeringar som måste göras innan den skickas in! Känns ruskigt skönt att bocka av en sak från listan! (ska iof inte ropa hej förrän den är godkänd, men ändå, just nu kan jag inget göra på den)

Börjar känna lite semester-planeringsstress... vill bara ha det bestämt nu så jag kan börja planera! Det dyker ju bara upp allt fler saker som jag verkligen vill göra så det börjar bli dags för beslut! Är lite frustrerande ibland att alltid behöva tänka på annat än sig själv! Hade vid detta tillfälle varit helt underbart att kunna vara lite mer flexibel, eller iallafall ha lite planerat.

Känns grymt skönt att det är fredag! Ser fram emot helgen! Tog en eftermiddagsfika med glass ute i solen tillsammans med A & T. Riktigt nice! Kändes motigt att gå in, samtidigt som jag va peppad att slutföra rapporten! Nu är det bara hugga nästa uppgift och köra stenhårt så att jag verkligen får någon semester!

Härligt att det snart är helg iallafall! Ska hitta på en massa i det härliga vädret! Helgen kommer definitivt spenderas utomhus med promenader, turer till havet, party, agilityträning (har fått några banskisser från tidigare tävlingar så nu jäklar skall vi träna!) och massa bus!! Sis, du skulle ha varit här! Eller jag där som sagt! Saknar dig, gänget och våra galna påhitt! Jag MÅSTE verkligen ta mig ner snart!

Spelar ingen roll! Inget kan förstöra mitt humör just nu så sluta försöka! Det är dödsdömt!

Härligaste kommentaren idag: "Det krävs 26 muskler i ansiktet för att le mot någon man hatar men bara en för att slå till den faan!" hahahaha underbart!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback