Taggad!

Blev ingen lugn kväll som jag tänkt mig... Åkte istället ut och kikade på agilitytävlingen i Holmsund. Ruskigt kul! Träffade båda mina instruktörer som tyckte att jag skulle ha varit med istället för att titta på och att vi skulle klarat de galant. De tyckte definitivt att vi skulle vara med nästa tävling.... Känner mig rätt taggad så kanske kanske att vi törs ge oss på en tävling här inom kort! =) Datum låter jag vara osagt men det verkar ju som att vi kan hinna ett antal tävlingar innan säsongen är över. Kul kul! Känner mig galet taggad! Var förbi på klubben på väg hem från tävlingen och tränade lite.. gick galet bra! Körde en liten minibana och chia var väldigt följsam! Finns dock några hinder vi måste nöta in lite bättre i kombination med andra men nu sitter iallafall alla hinder var och en för sig!

Känner mig lite på bus-humör...

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande med tävling men du måste ju säga till när det blir så man kan komma förbi och se vad ni går för...

2009-06-24 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback