tanke som börjar gro..

Var hos sjukgymnasten imorse och fick lite nålar i mig... var ju lite ungefär två veckor sedan sist och rackarns det kändes! Galet ont gjorde det... känns fortfarande som att nålarna sitter kvar! Borde egentligen gå en gång i veckan men känner att tiden inte riktigt räcker till.. ska försöka gå en gång /1½v så det inte blir hela två veckor mellan varven...


Har en del projekt på g ett måste bli klart denna vecka... dock vet jag inte riktigt när jag skall hinna med detta men det löser sig säkert! Har ju hela nätterna också! ;)


Är lite spänd på vilken feedback jag kommer få från handledarna på min forskningsplan...Tänk om det bara är skit?! Måste ju lägga upp den för alla kollegor på torsdag!


En tanke har börjat gro och jag kan som inte riktigt släppa den... måste utforska tanken lite tror jag, bara för att se om den är värd att göda eller helt enkelt borde få dö ut... frågan är juh... kanske bara ska strunta i det också! Har ju ändå galet mycket att göra just nu så fler projekt kanske inte är så smart....


Kommentarer
Postat av: Piotr

jo, shoot! Om du inte har tid är det ju bara att anställa någon... eller nåt.

2009-06-01 @ 20:02:52
Postat av: Elin

tyvärr går det inte alltid att anställa någont... lr kanske?! haha.. vi får se! Time will tell! Skönt att jag har ditt stöd iaf! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback