Tisdag

Var oerhört trött imorse när jag vaknade men nu efter en kopp kaffe börjar det ordna upp sig! Frågan är ju bara hur länge det håller i sig. Även Chia var galet trött imorse! Sötrumpan!

Trotsade tröttheten igår och begav mig ut på långpromis med P och Chia. Chia skötte sig galant nästan hela vägen! Tror hon blev lite trött och ofokuserad på slutet, men jag skulle i och för sig tro att jag kräver mer av henne nu också. Känns ruskigt kul iallafall att hon börjar bli riktigt bra även i koppel! Skam den som ger sig! =)

Idag blir det nog att fara och kika en sväng på agilitytävlingarna i Holmsund! Ska även försöka ta mig i säng i tid! Förstår inte varför jag aldrig kommer i säng innan halv ett... galenskap när jag kliver upp innan sex varje morgon! Känns som att jag lider lite av sömnbrist!

Låter Maia Hirasawa fylla mitt kontor med sin bräckliga, spräckliga och coola stämma! Gött!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback