Lovely!

Nu var den "stora" dagen här.. jag skall presentera min forskningsplan och få kritik på den från kollegorna! Ska blir spännande! Efter detta blir det ph-d aktivitetsdag med middag och festligheter som avslutning! Med andra ord en bra avslutning på en tisdag! =)

Agilityn igår gick galant - som vanligt! Chia har börjat älska de flesta hindren men just nu är gungan roligast.. hon dänger ner den så den smäller högt och ser galet lycklig ut! =) SÖT!! Imorgon är det avslutning på kursen.. känns riktigt trist faktiskt! Får hålla tummarna för att vi kommer med på en fortsättningskurs till hösten!

Fick fin-choklad igår, som tack för att jag va med på family on campus! MUMS! Hur visste hon att jag är svag för choklad?!! Det tackar jag för! Den står så fint på skrivbordet och jag försöker hålla mig från att trycka i mig alltihopa direkt! Får öva upp min självbehärskning! =)

Vaknade imorse med ett stort leende och en oförklarligt härlig känsla! Livet är bra underbart trots allt! Det är bara att njuta!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter ju alldelens underbart, jag vill oxå vakna så :) Hoppas allt går bra för dig idag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback