Tisdagen

Så var en av EQUIS-dagarna till ända.. har varit på möte om governance idag och det gick riktigt bra! Ska bli spännande att höra fortsättningen på alla möten! Några möten idag hade tydligen varit lite hårda och våra budskap hade kanske inte riktigt nått fram. dock tror jag att vi under vårat möte kunde rätta ut några frågetecken och få dem att förstå hur det egentligen ligger till! =) Iaf detta möte kändes bättre än exakt samma möte förra gången (då vi blev ackrediterade). Hoppas verkligen att reackrediteringen skall gå vägen!!! Får hoppas alla sköter sig imorgon och på torsdag!

Fick höra att jag blivit nominerad från flera håll till ett viktigt uppdrag.. kul! Ska fundera lite men på  tis är det dags för beslut...Jag vet ju att jag inte är en person som gör någonting halvhjärtat så det är ju bara att bestämma sig för att satsa eller låta någon annan sköta ruljansen. =)

Har ont i magen av oro... hoppas faktiskt innerligt att det ska gå bra denna gång! Vill inte träffa ett vrak imorgon som jag varit med om tidigare.... Vill att allt skall vara bra och som vanligt! Håll tummarna!

För att hålla tankarna och oron borta sysselsätter jag mig med projektet som jag måste kirra klart denna vecka! Sis, det kommer bli helt magiskt bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback