Virrig?!

Känner mig virrig idag! Glömde mobilen hemma vilket iof inte är så farligt, men jag höll även på att glömma att ta på mig kjolen innan jag åkte. Var precis på väg ut från lägenheten, i övrigt fullt påklädd, fixad och med lunchlåda i högsta hugg och vovven i släptåg när jag inser att något inte stämmer.. kändes som konstigt! Inte konstigt när jag står med jacka, tröjor, klackar och stumpbyxor men saknar själva kjolen! Jäkla tur jag kom på det innan jag begav mig! hahaha!

Beställde en så himla söt regnjacka till Chia igår + ett nytt koppel som matchar! =) Kommer bli grymt bra...längtar tills det anländer! jag var ruskigt shoppingsugen så jag klickade även hem en ruskigt snygg klänning till mig själv! Var även på väg att beställa hem en galet snygg Gucci väska men lyckades hålla mig trots att jag vill ha den skönheten oerhört mycket!! Men Gucci är ju inte billigt direkt så det får vara, for now.... Kanske någon som känner sig givmild och vill ge mig en present bara för att jag är jag?? ;)

Måste styra upp passning av lillgumma för imorgon oxå... är lite saker som strular så jag vet inte riktigt hur jag skall lösa det hela men på något vis skall jag väl få ihop det!! 

Idag blir det att läsa in sig och klura på hur jag skall lägga upp nästa delstudie! Nice!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men jag fixar Chia imorgon om det behövs :) Vet dock ej när jag är hemma från tävlingarna :/

Postat av: Elin N

Just ja... Lovely!! Du är ju en pärla! Då ska jag bara kirra så någon tar henne fram till dess.. lr om hon får haka på mig tills du är i stan igen!

2009-06-12 @ 13:39:22
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback