Vovve på jobbet

Fick precis meddelande om att Chias regnjacka redan är skickad! GÖTT! Längtar!!

Tror att jag nu har kommit fram till mitt "main objective" till avhandlingen... kanske får slipa lite på själva utformningen men det börjar kännas riktigt bra!

Har haft vovve-besök på mitt kontor idag. En kollega var tvungen att ha med honom och utanför hennes rum höll de på med något arbete så vovven va lite orolig. När vi skulle på seminarium fick han därför komma in i mitt stora och tysta rum. Tydligen är även han väldigt skygg och litar inte på folk men mig var det inga problem med. Ägaren va lite paff att han till och med gömde sig bakom mig och morrade när det kom in en annan kollega eftersom hunden då höll sig väldigt nära mig. Tydligen brukar han aldrig ty sig till eller gå fram till främlingar! Kände igen lite av hans beteende på hur chia ibland reagerar och brukade reagera! Synd om de blyga vovvsingarna! önskar det bara gick att säga till dem att det inte är någon fara!

Har börjat spåna lite på sommaren och semestern! Ska bli galet skönt att vara lite ledig (får iof se hur mycket jag hinner vara ledig men några utflykter och lediga dagar skall jag väl hinna med iaf!) Frågan är ju bara hur jag skall lägga alla olika äventyr och utflykter! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är någonting speciellt med dig som gör att djur dras till dig! De känner säkert att du är en fantastiskt bra människa!

2009-06-12 @ 14:57:17
Postat av: Lina

Regnjacka till en hund??? hahahaha-de andra kommer juh skratta juh, inte kan du skämma ut henne på det sättet heller... Det vore typ ungefär lika ballt som om du gick ut utan kjol juh o att ngn tvingade dig till det :P

2009-06-12 @ 21:17:07
Postat av: elin

Det är klart Chia skall ha regnjacka! Hon hatar regn och vill inte vara ute när det regnar. Gör det hon behöver så fort hon kan och tittar sedan bedjande på en för att få gå hem igen! Hon diggar ju att få på sig saker så hon kommer nog bli nöjd att hon inte fryser och blir blöt! Dessutom slipper jag blöt-hund-lukten och allt torkande efter promenaderna! Galet bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback