Äntligen fredag den 13!

Som jag har längtat och nu är dagen äntligen här! Dock upptäckte jag att det faktiskt är fredag den 13... och jag ska flyga! Det är ju inte direkt att jag blir mindre flygrädd när det är otursdagen! Kanske måste ta mig några glas innan jag kliver ombord på flyget! Jag ska inte flyga förrän 16.20 men jag börjar redan att få ont i magen när jag tänker på det! URSCH! Tjejer - ni borde vara rätt nöjda över att jag så gärna vill träffa er så att jag frivilligt sätter mig på ett flygplan, och dessutom fredag den 13! Jag ser bilder framför mig hur planet kommer att krascha!

Har fått riktigt bra flyt på jobbet igen. Enkäten är så gott som klappad och klar för webutformning, jag har fått bra feedback på första utkastet av mitt research proposal och min individuella doktorandplan för de närmaste fem åren är godkänd och arkiverad! Det går bra nu! =)

Dagens fråga: Har någon råkat ut för något tråkigt en fredag den 13?? (nej, jag är inte alls nojjig!)


Kommentarer
Postat av: O

Är du flygrädd?? Varför? Det som är så roligt! Speciellt när det skakar lite... ;P

2009-03-13 @ 10:34:46
Postat av: Elin Nilsson

yes jag är flygrädd.. har inte varit det förrut men det blir bara värre och värre för varje gång. Tog mig en stärkande cider på umeå-flygplats innan vi lyfte igår men var tydligen ändå helt förstörd för hon som satt bredvid mig sa "det kommer gå bra".. jag var överlycklig när planet landade på marken vill jag lova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback