Bara timmar kvar till helgen

Snart är helgen äntligen här! Är så jäkla trött att jag gäspar folk i ansiktet och inte orkar hänga med när de pratar. Behöver verkligen ta igen lite sömn. Har väl snittat på en 3h per natt den senaste typ månaden så det är kanske inte så konstigt att kroppen och skallen börjar säga ifrån! Är helt galet att jag kan somna rätt fort men sedan vakna och ligga vaken resten av natten. Inte kul!


På onsdag ska jag vara med i en forsknings-undersökning för nacken. De skall göra ultraljud på whiplash-skadade människor för att se huruvida det faktiskt går att se något genom denna metod! Galet, men jag hoppas de kommer fram till något och kan bota min nacke, så självfallet ställer jag upp! =)


Nej, ett sista ryck på jobbet i några timmar, sen väntar välbehövlig ledighet i några dagar!  

btw, blir så glad över att fler delar mina åsikter, tankar och oro över att människan kanske blir en del av HHUS styrelse! Då kanske det finns ett litet hopp om att den andra kandidaten faktiskt vinner trots allt! (Hoppet är det sista som överger människan)


Kommentarer
Postat av: F

Givet att dina åsikter är delade! Bara att hålla tummarna för att resultatet är vettigt!

2009-03-06 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback