Bilköp?!

Det blir nog en SAAB! Det verkar ju som att det är köpläge på sånna. Kolla artikeln HÄR!  Nu gäller det bara att hitta rätt SAAB 95:a.... Funderar på om jag skall ta en repa i Umeås alla bilaffärer nu i helgen för att kika om de har "min bil" inne! Börjar ju bli dags att inhandla en bil så jag och Chia kan börja bege oss till Brukshundsklubben och hitta på annat skoj! Finns ju risk för att slasktiden börjar snart oxå och då är det nog slut på morgoncykelturerna för en tid så då behövs ju verkligen en bil för att frakta Chia upp till dagis på ena sidan av stan innan jag ska till jobbet på andra sidan av stan... att cykla är ju grymt skönt men att gå den sträckan på morgonen?! Nej tack! I helgen blir det att kika på bilar! (jag som inte kan något om bilar, hur ska detta gå?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback