cyklister...

Suck för umeås cyklister! Förstår inte varför de inte kan använda cykelvägarna istället för att vingla mitt på vägen. Sen att de dessutom har på sig hörlurar som dunkar musik så de inte hör trafiken i övrig är ju även det ett plus. Höll på att köra på en idiot som fick för sig att svänga rakt över vägen precis när jag kom och körde! Och JA, jag vet att jag sågar fotgängare när jag cyklar och cyklister när jag kör bil plus bilister när jag cyklar men det är bara för att det finns så mycket puckon i trafiken!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Istället för att bara nästan köra över dem.. är det inte bättre att faktiskt köra över dem? Då blir det ju färre puckon i trafiken! =P

2009-03-25 @ 08:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback