fler intervjuer??

Tydligen har en frilansjournalist sökt mig och skulle ringa igen eller maila.. Vet inte vad det gäller men jag är nyfiken!! Det är inte samma journalist som gjorde en artikel om mig till Universitetets tidning aktum, utan denna verkar hålla på med radio, tv och tidningar som vk om jag förstått det hela rätt. Vad kan hon vilja mig? Hon hade tydligen fått mina uppgifter från en av cheferna... Är så nyfiken att jag knappt kan fokusera på annat! Ingen bra att vara nyfiken.. blir så galet otålig när jag vill veta något så jag kan inte släppa tankarna på det tills jag fått reda på hur saker ligger till! Bra egenskap i själva forskningen, dock sämre när andra saker dyker upp i skallen och jag inte kan släppa det! Jag överanalyserar och funderar tills jag får veta! (vilket i vissa tillfällen kan resultera i att jag gjort en höna av en fjäder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback