Första natten i Stockholm

Sitter och myser under en filt i systers lägenhet. hon och hennes flatmate sussar fortfarande sött men jag kan inte sova! När jag kom igår hade syster lagat en riktig festmåltid och vinet satt precis där det skulle! Vi mötte upp tjejerna på Vassa Eggen och tog några glas röda! På tunnelbanan in tyckte jag att jag såg ett bekant ansikte och var tvungen att fråga syster.. mycket riktigt! han kom fram och surrade lite innan han skulle av vid nästa stop, men det var faktiskt ruskigt roligt att se honom.. han såg bra ut måste jag erkänna.... min första riktiga pojkvän!

På Vassa Eggen sprang jag på ett annat bekant ansikte... En av grann-pojkarna från Nyland! Galet roligt! Han, lr rättare sagt hela den familjen är riktigt trevliga!

Vi var hemma i respektabel tid igår, eftersom stockholmsflickorna tyckte vi skulle satsa på denna kväll istället, och därför försöka få lite skönhetssömn! =) min sömn blev dock inte så angelägen... men jag tänker inte låta denna helg förstöras av elakheter och sådant! Denna natt må ha blivit lidande men nu är det en ny dag, nya möjligheter och nu tänker jag inte låta mig påverkas så negativt! Jag ska bara ha en underbar dag med underbara människor!

Nu väntas promenad med underbara Ally och sedan ska vi möta upp joje och kanske några fler flickor på stan för en fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback