Härlig start på veckan..

Måndag-morgon och jag startar veckan med att vara ruskigt effektiv! Har lagt mina två första scheman! Givetvis var utgångspunkten ett tidigare schema men lite justeringar och omkastningar så står nu ett bättre schema för de kurser jag ska ha i höst klara och salarna är bokade! Självklart har jag sett till så att föreläsningarna och grupptimmarna kommer att hållas i samma salar i s-huset. Mycket för de nya studenternas skull.. men även för att jag själv känner mig helt lost när jag lämnar s-huset! 


Helgen har överlag varit riktigt härlig måste jag säga! Vaknade tidigt lördagmorgon och plockade med mig hundarna ut på en 2h promis i det härliga vårvädret! Känns dock dyster idag att kylan är tillbaka (-10 imorse) och att det snöar! =( 


Igår blev det en sväng på Mio och kontentan blev en säng och en soffa! Shit vad jag brände pengar men jag kommer att sova som en liten prinsessa!


Nej, bäst jag återgår till jobbet nu när jag har flyt och allt snurrar på! Det går verkligen alltid bäst på morgonen.. innan skallen börjar fyllas med andra saker..


Ha en härlig start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback