Helgen..

Så var det måndag igen och helgen har minst sagt varit fullspäckad!

Fredag blev mys med chia och packning av de sista prylarna. Lördag fick en tidig start för att flytta in i nya lägenheten. Mor och far kom upp för att hjälpa till och shit alltså va grymma de är! De är ruskiga på att bära, fixa och dona så vi hann riktigt mycket på båda lördag och söndag! Hann till och med fara och handla en massa saker som jag saknade. Nu är den listan inte lika stor längre och den innehåller inte lika akuta saker så det känns skönt! Dock fick jag inte min säng så jag tillbringar nätterna på soffan! =/ Den skulle dock komma nu under veckan så jag hoppas det betyder idag lr imorgon! =) Dock måste jag (efter att ha skaffat upphängning) hänga upp TV:n och stereon. Någon som har en slagborr??

Chia verkar ha kommit till ro direkt i nya lyan, vilket känns fantastiskt skönt. Dock verkade hon lite ledsen när mor och far åkte hem igår, men den sorgen byttes snart ut till dubbel glädje när Lotta tittade förbi med vovvsingarna! Mysigt att få besök så där direkt! Söndagskvällen avslutades med en långpromis med Lotta, Maria och hundarna! Det var precis vad både jag och Chia behövde efter en lång helg med bärande och fixande!

Dags att skriva lite på research proposal! Nu skall det produceras! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var supertrevligt att få komma förbi :) Nu är det pepp inför helgen som gäller!!

Postat av: Elin

Det är det absolut! Känns som att peppen suttit i rätt länge! Se nu till att inte tappa den! ;)

2009-03-31 @ 07:56:30
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback