Hjärteland

Såg precis att bror min bokat in Christian Kjellvander till hans klubb Hjärteland som körs på Berns! Så typiskt att det ska vara den 19 och inte 25 april när jag är i Stockholm! Gillar verkligen killens mörka manliga stämma! ;P Ni som befinner er i Stocholm den söndagen bör göra ett besök på Berns! Det börjar kl. 19!

Har även lyssnat lite på de andra som ska spela den 19 april. Romi Mayes och Hajen har även de riktigt speciella och bra röster! Kommer nog bli en toppenkväll på Berns! Synd att jag inte kan vara där bara! =/

Kolla in hemsidan
http://www.hjarteland.se/ så att ni inte missar massa bra musik i onödan! 

(oj vilken promotion det blev.. jag som bara skulle uttrycka mitt missnöje med att jag missar Christian Kjellvander!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback