Långlunch

Har precis kommit tillbaka från en långlunch med min handledare! Hon ville bjuda på lunch för att jag är en så bra doktorand! Vi har suttit hela morgonen med enkäten och förhoppningsvis lagt sista handlaget på den... sen har vi gått igenom mitt research proposal och jag verkar sannerligen vara på god väg! Så grymt skönt! Ska bli spännande att se vad de andra två handledarna säger om våra ändringar...

Fick en jättefin blomma (krukväxt) som ett välkomnande till Handelshögskolan! Det tackar jag för! Gulligt oxå att jag fick en som skulle vara lätt att sköta! Precis en blomma som passar mig! =) Det är ju inte varje dag man får en blomma på jobbet... men jag har ju nästan börjat bli bortskämd.. har ju hunnit få två nu på bara fyra månader! Jag hoppas det fortsätter i denna stilen för jag gillar blommor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback