Män som hatar kvinnor

Lördagskvällen fick en liten twist och vips hamnade jag på fest istället för att kika melodifestivalen i all enkelhet. Chia blev bortbjuden på sleepover hos en dagiskompis så jag skjutsade dit henne och begav mig sedan på dagis-fest (utan vovvsingar). Slutade med utgång på schlagerbaren/coverclub. Har aldrig varit där förr men jag gillade stället. Dock blev det bara en hastig visit i karaoke rummet (tjejen som sjöng sög hårt så vi drog) men nästa gång måste jag nog stanna ett tag. Det är ju alltid roligt att lyssna på glada amatörer som ibland är ruskigt duktiga och ibland är helt tondöv!  


Söndagen började med långpromis med Chia och hennes sovkompis + husse + bebis. Vi tog en riktigt härlig 2h promenad i solen! Fick nästan lite vårkänslor när jag kände solen värma mitt ansikte! Resten av dagen blev ruskigt lugn. Pga grymt dålig (nästan icke existerande) sömn natten till söndag så gick jag och sov ett slag när jag kom in från promisen!


På kvällen var vi och såg "Män som hatar kvinnor"! Shit vilken fantastisk film! Jag var ruskigt berörd, började nästan gråta i biosalongen. Jag rekommenderar filmen varmt!! Det är verkligen en måste-se-film, trots att man blir illa berörd och mår dåligt efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback