Mer musik åt folket

Mycket jobb och ruskigt bra flyt i skrivandet så jag har bara tid att bjuder på låttips, för er som lyssnat er less på "Use somebody" (vilket jag egentligen inte tror är möjligt men anyway)


Det första tipset är ett okänt, osignat band: 8 steps to perfection... de har två låtar som ligger på youtube och båda är grymt bra! "So damn pitiful" är min favorit! Killen har en fantastisk röst måste jag säga!


"I wrote this to say, how pitiful you are, a fallen star

No more than just a liar, no more than just a trash in my car

I will not fall, you brought me scars

I stand up tall, for the ones with a broken heart"


Det andra tipset är faktiskt ledmotivet till årets Robinson. Gruppen heter Dead by april och låten "Losing you". Ni som har spotify kan bara klicka på länken... Diggar den skarpt måste jag säga!


Ytterligare ett tips för dagen är en låt av Hinder (Även detta spotify-länkar). "Last Kiss Goodby"  och "Thing for you"

Nu så hoppas jag ni klarar er under dagen! =)

xx

Kommentarer
Postat av: Patrik

Kul att du influeras av mina musiktips och sprider dessa på nätet :) Sjukt bra låter är det!

2009-03-17 @ 09:22:15
Postat av: Elin Nilsson

givet.. grabbarna förtjänar ju verkligen att bli hörda och uppmärksammade! Bör spridas rejält! =)

Postat av: S

tack för tipsen! Shit vilka bra låtar! Gillar verkligen din musikstil...ser fram emot fler tips =)

2009-03-17 @ 13:19:46
Postat av: Lini

så roligt att du skriver om just Robinsonlåten..gissa vem som låg hela söndagen och försökte gissa vilka det var som spelade den?! detta kom som på beställning. Thx hun

2009-03-17 @ 21:25:17
Postat av: Elin Nilsson

haha vilken timing! härligt att jag kunde hjälpa dig gummsan, så du slipper slita ut skallen mer över den saken! ;)

2009-03-18 @ 08:59:33
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback