Mitt i veckan funderingar

Börjar dagen med att lyssna till tänkvärda rader från Evanescence underbara låt My Immortal. Det är nog time for som action?!

"These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase"

Har ni någon gång funderat utifrån och in på er själva? Alltså, att ni försökt sätta er själv på sidan av och bara betrakta er själva och era liv? Det är inte lätt, men samtidigt ger det en liten annan bild av allt som försigår och allt du/ni gör på en dag/vecka/månad. Är ibland inte helt fel att få en annan bild av sitt liv! Trots att det kan vara jobbigt!

Min skalle går på ultrarapid nu och jag försöker kanalisera denna enorma hjärnaktivitet gentemot min studie men det är inte heller alltid så lätt. Tankarna vandrar lätt iväg! Vart är den där rackarns fast forward knappen??

Citerar Lina så här en härlig onsdagsmorgon "Life sucks and then you die!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

djupa tankar.. varit på flaskan något??

2009-03-04 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback