Morgonstund har guld i mun...

Var uppe i ottan för att skjutsa p och j till flyget.. Riktigt skönt att ha en lugn och härlig morgon med frukost, nyheterna och hinna känna lugnet! Fix och trix är vad som gäller för dagen!

Känns iaf bra att solen skiner igen! Det behövs.. dock skulle jag kunna vara utan kylan men men, man kan inte få allt! =)

Jag slås av den mentalitet som finns i Sverige ändå! Bostaden skall se till att varmvatten förbrukningen mäts i alla nya lägenheten och att folket får betala därefter. Detta för mig betyder, du betalar för vad du använder, bra! Då har jag/du kontroll! Dock är många negativa, för det kanske drabbar någon, mig, dig osv.. Självklart är det någon som kommer "drabbas" och någon som kommer "gynnas" men summan av det hela är ändå att du betalar för vad du gör av med! Dvs. De som "drabbas" har med andra ord gynnats fram tills nu och de som nu gynnas har drabbats eftersom de fått betala mer än vad de faktiskt brukat! Vad är egentligen rättvist kan man ju fråga sig!?!


Kommentarer
Postat av: Piotr

ehh va? kom och förklara din vattenteori på en AW ikväll vetja!

2009-03-24 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback