Mys-fredag

Sitter ihopkurad under två filtar och försöker tina upp min isbit till rumpistump! Blev lite kallare än vad jag trodde att ta en promis utan täckisar! =) Fick trevligt nog sällskap av ingen mindre än dagisfröken! Chia ligger även hon inbäddad i en filt och snarkar gott Det verkar vara jobbigt att busa med Tex! Så två trötta och frusna töser som ligger ihopkurade i en liten gemensam klump! Mys-fredag helt enkelt!  =)

När rumpistumpen har tinat måste jag dock rensa förrådet.. Bara det kvar nu och byrålådan då rå men den får vänta tills imorgon då jag är osäker på tillhörighet. Känns dock lite omotiverande att krypa in i det kalla vindsförrådet.... burrr!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tur du har självdiciplin, jag hade nog inte tagit mig ur soffan :)

Postat av: Lina

Hur har allt gått i helgen vännen?

2009-03-29 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback