Ny vecka, nya möjligheter

Så har ännu en vecka gått till ända och en ny börjar på att gro. Vad händer denna vecka? Vilka utmaningar och möjligheter står jag inför denna vecka? 

Idag blir det att läsa hela långa dagen! Ska även få lite kommentarer från min underbara handledare på vad jag skrivit i mitt research proposal, so far iaf. Ska bli lite spännande att se om jag är på rätt väg, om det är bra det jag gjort! Sen blir det ju självklart hundträning med dagisgänget ikväll!

Imorgon ska jag faktiskt inte upp till jobbet alls. Ska göra en hel del ärenden och därför jobba hemifrån. Ska bli rätt skönt med lite miljöombyte..  

Onsdag är fullspäckad även den och så även torsdag... och på fredag flyger jag till Stockholm för en helg med tjejerna! Full huggning hela veckan med andra ord... och tur är väl de för då kommer ju helgen snabbare! =)

Hur ser er vecka ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback