Slutet på enkät-historian?!

Fram och tillbaka bollas samma tankar och förslag.. men nu.. nu hoppas och tror jag verkligen att vi har kommit fram till en slutgiltig version! (peppar, peppar ta i trä) Efter alla omgångar som vi stött och blött denna enkät så kan den inte vara annat än perfekt vid det här laget! ;) Jag hoppas innerligt att vi börjar närma oss slutet på enkät-historian och att Norm snart kan programera den slutgiltiga versionen och skicka ut den till svenska hushåll! Är ruskigt taggad på att få tillbaka filen med allt data så jag får jobba med analyser i SPSS!!

Är ruskigt slut i kropp och själ för tillfället och längtar galet mycket efter att mysa med en snarkande vovve i soffan! Dock blir det först en längre cykeltur och träning med chia samt packning inför helgens äventyr men sen är det sannerligen mys som står på agendan!  

Kanske börjar bli dags att stämpla ut för dagen, nu när allting står på den positiva sidan! Nästa stora arbetsuppgift får jag hugga tag i imorgon istället!


Kommentarer
Postat av: Mauline

Absolut, vi ska spela som tusan :)

Ingen fara alls, vi hinner ta det sen!

Hoppas allt är bra, ge shia en puss från mig, kram

Postat av: Mauline

chia! ;)

2009-03-12 @ 17:50:49
URL: http://malinjacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback