Snö

Har ni tänkt på hur fruktansvärt fula alla är när de cyklar/går ute när det snöar?! Det slog mig imorse när alla jag mötte såg helt galet roliga ut pga att de grimaserade för att slippa få snö i ögonen! haha.. Inte för att jag inte grimaserade men endel såg verkligen helt sjukt roliga ut! Inte direkt sexy, att trött som man är på morgonen grimasera illa hela vägen till jobbet. Inte rätt läge att möta värsta hunken om man säger så! =)

En annan sak som slog mig oxå är alla korkade tjejer! Om de bara tänkte till en smula skulle de kanske (men bara kanske) förstå att en massa smink, som inte är vattenfast, inte är den bästa idén när det snöar ute och de skall traska eller cykla en bit. Har mött ett antal tjejer denna morgon som alla sett ut som en panda runt ögonen. Lägg då till hur de grimaserar för att slippa snö i ögonen och vips har du en skräckfigur direkt hämtat ur värsta skräckfilmen någonsin! Aldrig hört talas om vattenfast maskara?? Då slipper du ju iaf se helt trashig ut!

Kommentarer
Postat av: Lini

haha..kan juh tipsa alla umeåbor om hur de löser cykelproblemet här i huvudstaden!! :) De sätter på sig ett par goggles, try it the next time ;D

2009-03-11 @ 09:34:12
Postat av: Elin Nilsson

haha.. googles när man cyklar! ja det kanske är en bra idé! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback