Speak up!

Är så galet trött så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har inte sovit speciellt mycket i snitt på över en månad nu. Jag somnar men vaknar snabbt därefter och ligger sedan vaken och funderar över livet. Jag har snart ingen energi kvar! Längtar riktigt rejält till helgen så att jag iaf får ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Det blir en vila iaf, även fast det inte blir sömn men det är bättre än ingenting! Måste få ordning på allt men när jag ska till och försöka går allt bara fel. Jag öppnar munnen, men orden sätter sig bara som en klump i min hals. Fuck! Jag provar igen, men inget kommer ut. Varför kan jag inte bara få ur mig allt? Inget blir ju bättre av att tiden bara går. Jag måste nog ta mig i kragen och faktiskt ta tag i allt, hur jobbigt det än är.


Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Sovit gott?

Glöm inte min systers tävling, där du kan vinna en partyväska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback