Tillbaka i Umeå

Tillbaka på jobbet och känner mig trots att det är måndag - oförskämt pigg efter en helt fantastisk helg nere i Stockholm! Lördagen bestod av en promenad och fika på söder samt en stor fest på kvällen. Tror det var ungefär 30 pers hos syster och Johanna! Galet roligt och trevliga människor! En helt perfekt kväll måste jag säga!


Vaknade söndagmorgon strax efter åtta och jag kan erkänna att jag inte var direkt nykter... Efter lite frukost och så begav vi oss till centrum för att strosa lite.. Det bjöds på fantastiskt god middag hemma hos joje och sedan lite mys och vin på Berns för att lugna nerverna innan flygresan. Dock var flyget försenat och jag landade tillslut i Umeå 1h senare än planerat. Men vad gör väl det när helgen varit så bra?!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback