Tillskott till Nilssons-släkten

Måste säga att det många gånger hjälper att spela förvirrad dam i nöd! Skulle köpa väggfästen till TV:n igår och hann inte mer än kliva in på butiken och kolla mig lite förvirrat runt så dök det upp en man som hjälpte mig. Detta trots att det var galet mycket folk som stod i kö till flera andra säljare i butiken! I like it! =)


Sen fick  jag hjälp av tre snälla boys, så nu hänger tv:n på väggen samt även stereon och en hylla! Tackar tackar grabbar!!!  

Vi har fått tillökning till Nilssons-släkten! Min kusin fick i torsdags en liten son! Fick ett mms igår på honom och shit vad söt han var! (inte så konstigt när Nilssons-generna är inblandade) Nu längtar jag verkligen till påsken då tant-Elin har möjlighet att välkomna den lilla krabaten!

Kommentarer
Postat av: Piotr

Sen gammalt!

2009-03-31 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback