Tjejer – det värsta som finns!?!

Jag slås ständigt av det faktum att de flesta tjejer är fruktansvärt elaka mot varandra! Att ställa sig in, åma sig och vara så trevlig att du faktiskt tror att den personen verkar helt ok, trots att denne samtidigt är ute efter något som du har....jaa det är typiskt tjejer det! Blev riktigt chockad när jag idag fick höra en sak om en tjej som jag verkligen tyckte om på den arbetsplatsen (inte så vanligt att jag gör det där)! Jag tyckte ju faktiskt att hon verkade vara en hyvens kvinna men shit så jag bedrog mig, lr snarare tvärtom men i alla fall! Jag har svårt att föreställa mig hur man är funtad för att agera och göra så mot någon annan?! Jag skulle aldrig klara av det i alla fall. Är det inte bättre att bara undvika personen i fråga istället för att "låtsas var bästis"? Tjejer - det måste vara det värsta som finns egentligen! Tacka vet jag (de flesta) grabbars rakhet och ärlighet när det gäller sådant! Det slog mig när jag fick reda på dessa fakta att jag inte vet hur jag skall/kommer att reagera nästa gång jag träffar på denna människa och hon åter igen fejkar vänlighet. Jag är ju inte direkt den som fejkar tillbaka när jag tycker något är galet utan snarare kommenterar att jag vet och ifrågasätter personen i fråga... kan bli intressant............


Tur att mina nära tjejpolare aldrig skulle göra något dylikt! Jag har haft tur som hittat sådana guldkorn i djungeln av puckade brudar!! Stackars alla grabbar egentligen... kan ju som sagt inte vara lätt att hitta oss guldkorn! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe, jag är ju egentligen bara snäll med dig för att jag är ute efter din underbara hund...!!! Haha :P Nääe jag är så snäll som jag verkar :)Håller med dig helt o fullt!!

Postat av: Elin

hahaha.. jag visste väl att det var någonting! ;)

2009-03-31 @ 07:55:14
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: idis

eller så kanske man inte ska tro på alla rykten?

2009-04-01 @ 15:23:43
Postat av: Elin

jag tror inte på alla rykten, oftast inga rykten alls faktiskt! Jag tror däremot på säkra källor och fakta...

2009-04-02 @ 07:38:34
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback