Tom i bollen

Känner mig helt tom i skallen just nu... var ruskigt effektiv hela dagen fram till nu.. vad hände? Sitter bara och stirrar in i skärmen och på klockan för att försäkra mig om att inte bli sen hem för att öppna åt mäklaren!


Det var i alla fall ruskigt god prinsesstårta på torsdagsfika idag! Det gäller att hitta guldkanterna i vardagen, och marsipantårta är sannerligen guld! ;)


Helt galet vad denna vecka har gått fort! Torsdag är redan snart slut och helgen närmar sig med stormsteg. Ska vara hundvakt åt en dagiskompis till Chia imorgon fram till lördag någon gång.. Ska bli rätt kul, dock vet jag inte hur jag ska lyckas promenera med båda dessa galningar! Chia som bara vill busa med Tea när hon ser henne och Tea som går sin egen väg här i livet! =)
 
nej, ett sista ryck innan jag måste bege mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback