Trött!

Är helt sjukt galet trött men måste ändå fortsätta ett tag till så det inte är alltför mycket kvar efter imorgon!

Var ute och lekte i snöhögar med Chia tidigare ikväll. helt galet roligt! Chia är grym på att klättra och ta skutta uppför stora snö-högar! Nu ligger hon och snarkar så förnöjt medan matte går igenom garderoberna! Shit vad mycke saker och kläder jag hunnit samla på mig ändå! Jag som rensade grymt mycket när vi flyttade hit!

Ska ha opponering på kval-kursen imorgon.. är inte jätte-laddad måste jag erkänna! Har inte riktigt lagt ner så mycket tid på denna kurs då tankarna varit ockuperade med andra saker. Känns skönt att kursen är slut, samtidigt som jag skäms lite över min insats! Jag är ju inte en tjej som gör någonting halvdant! Vad har hänt??

Studentlitteratur var på besök på jobbet idag så det blev några böcker och massa tårta och godis! =) Var rätt hög på socker på eftermiddagsfikat!


nej, tillbaka till garderoberna!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback