bla bla bla

Galet busy dagar på jobbet nu.. men det är ju iallafall roligt och framåt går det med raska steg! =) fler intensiva dagar väntar men snart (om några veckor) lugnar det ju ner sig lite! Känner mig helt slut i skallen efter allt nytt, intressant och svårt som jag lär mig.... galet! Känns ibland som att skallen blir överhettad! haha..

hundträning var det idag oxå! Började ju inte så där lysande.. Chia var stökig och ville inte gå fint i koppel.. dock blev hon riktigt följsam och fin efter ett tag. Vi övade stabilitet i sittandet och liggandet oxå. Skötte sig rätt bra på det oxå.. På promenaden efteråt var hon dock ett litet monster mot de andra hundarna! märks att det var ett tag sedan vi promenerade och lekte med andra vovvsingar.. hon var lite väl övertaggad så det fick bli koppelpromenad ett tag och ett nytt försök med henne lös.. då skötte hon sig iaf..

är galet trött.. men orkar inte förflytta mig från soffan till sängen... jobbigt jobbigt! kanske börjar bli dags att ta tag i det har ju en hel del sömn att ta igen och en intensiv dag som väntar imorgon så jag borde vara pigg......

kvällen har präglats av ett ruskigt långt samtal med mor, god mat , lite chatt med lite olika trevliga människor och mys med chia. Skön kväll.. dock dök irritationsmoment upp.. gahh! gränsen börjar vara nådd nu igen....

nej nu ska jag ta mig i kragen och bege mig i säng i tid för en gångs skull!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback