Duktig kicka!

Hade en ruskigt duktig kicka på kursen idag! Chia klarade momenten med glans och kunde till och med vara lugn mellan momenten! Tummen upp för gumman! Hon kommer äga agilitybanan efter denna kurs! =) Så grymt kul att se henne så peppad och fokuserad som hon blir när jag sätter henne framför ett hinder eller en tunnel. Ganska stolt matte idag! Var ju lite orolig över att hon skulle välja att springa till någon annan vovvsing istället för till godbitar och leksaker med matte men allt satt klockrent! (ja, jag skryter.. men jag är så stolt över min lilla gumma idag så det får jag)

Har införskaffat lite grejs till studio 54 festen idag oxå... kommer bli galet roligt! Nu när jag ändå har några outfits klara + lite accessoarer, så känns det mycket lugnare! På onsdag blir det planering med A-C, kommer bli kul! Vi lär vara ett bra team som toastmasters! =)

nej, nu kurrar magen sannerligen.. dags för lite sen middag! sov så sött!
xoxo

Kommentarer
Postat av: PP

Go Chia! Jag håller tummarna för er på distans :)

2009-05-05 @ 08:58:21
Postat av: Elin

Du får följa med på kursen någon gång och kolla vad duktig hon är... lr så kan vi åka dit så du får prova med henne själv! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback