Härliga måndag!! =)

Dagen började med att Chia var lite sur och seg nu på morgonen... hon kände säkert av mitt eget humör och föll även hon i det humöret.. Får dock hoppas att hennes humör vände precis lika snabbt som mitt när jag kom till jobbet! Har gått galet bra nu de första timmarna! Första analyserna är klara och inlämnade till A-C för granskning så jag vet om jag skall göra fler (har glömt några) eller om jag skall skicka det vidare till de övriga i projektet! Ser det bra ut har jag en betydligt lugnare vecka att se fram emot än om det är massa jag glömt att göra eller måste göra om. Som det ser ut nu är det nästan för bra resultat för att vara sant! Får nästan en känsla av att någonting kommer gå åt skogen snart bara för att det inte ska gå så här bra! Det enda jag kan göra är att korsa fingrarna och hoppas att eländigheterna håller sig borta från jobbet!

Nu blir det läsning av EQUIS-rapporten för att koppla bort SPSS ett tag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att dagen forsätter i den takten!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback