Hurtbullen vann trots allt...

Hurtbullen i mig vann över tröttheten igår så det blev en sväng till klubben.. kom dit rätt sent så vi var helt ensamma på stället. Ruskigt skönt! Chia var råtaggad och allt gick toppen. Fick för mig att vi skulle prova den platta tunneln eftersom de öppna stora har gått så bra både raka och helt böjda. Dock var platta tunneln lite läskig så Chia var lite tveksam i början. För att övertyga henne om att det inte alls var farligt kröp jag in före henne i tunneln och vips så hakade hon på. Kan ju billigt erkänna att jag nog såg oerhört dum ut när jag krånglade mig in och ut genom tunneln... men vad gör man inte för tösen? Tur jag var där helt själv så ingen såg smidiga Elin i platta tunneln! =) Efter vår gemensamma tur i tunneln, då vi tillsammans övervann det läskiga så kutade Chia som en galning igenom tunneln på kommando! Skönt!

Så härligt att Sverige gick vidare till finalen på lördag! Då blir det trevligt sällskap, bubbel, jordgubbar, drinkar, snittar och andra trevligheter! Precis som sig bör när det är Schlager! =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Typiskt att jag hade sällskap när det var så underbart härligt ute, hade gärna hakat på :)

Postat av: Elin

det var ruskigt härligt ute igår.. skönt att ha hela stället själv oxå! Du får haka på nästa gång.. sådant sällskap är ju alltid trevligt så det måste få gå före ;)

2009-05-13 @ 14:26:34
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback