Jag hade rätt ändå!!... tyvärr!

Min farhåga som jag hade tidigare denna vår har slagit in... och mycket värre än vad jag någonsin kunnat tro! Jag kan lova er att jag gör mitt yttersta just nu för att styra upp detta men det är inte lätt... det gick snabbt, det var helt fel tillfälle och fel grej att fucka-up! Detta var verkligen någonting som kan påverka negativt så oerhört mycket både internt och externt! Jag hoppas innerligt att det inte gör det och att vi lyckas styra upp själva mötandet ändå! Har i alla fall avlagt en hel del tid idag till att försöka hjälpa till så gott jag kan med mina visdomsord, kontakter, tips och idéer. Tyvärr är lite av det för sent men förhoppningsvis gör det någon skillnad! Kan inte ens försöka förklara vilken oerhörd känslostorm som brusat inom mig idag. Först efter gårdagens genomläsning... irritation, frustration, ilska och ja jag skämdes å andras vägnar. När jag sedan fick höra vad som låg bakom det jag läst, hur det sett ut först och hur det utformats samt besvikelsen som välde fram vid en enkel konversation kring det..ja då välde känslorna än starkare! Det skär i mig att se besvikelsen, uppgivenheten och misstron i ögon som jobbar så hårt! Det var precis det här jag var rädd för.. precis det här jag hoppades skulle undvikas men ack så tydligt så hade jag rätt ändå! Så jäkla surt! När det gäller detta så hade jag faktiskt gärna haft fel! Det är för mycket som står på spel, för mycket effort som har lagts ner i det hela för att allt skall fuckas up helt i onödan! Blir uppriktigt sagt förbannad bara jag tänker på det! Men som sagt, jag gör nu mitt bästa för att förbättra situationen och lägga grund för en fortsättning som inte fortsätter dala neråt!


Kommentarer
Postat av: Lini

Men vännen, vad är det som har hänt? Har företaget fuckat up din enkät???



Kram

2009-05-19 @ 21:27:41
Postat av: Elin

Lini: det är lugnt.. enkäten är insamlad och första analyserna gjorda med gott resultat! =) Så med jobbet så går allt lysande! Förklaring kommer på mailen under dagen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback