Klappat och klart!

Det blev en låång dag igår.. kom hem precis när Greys gick igång.. Men alla förberedelser gick riktigt bra igår! Nu är det pyntat och förberett så att allting kommer fungera under kvällen! Ska bli grymt roligt alltså! Dock måste jag åka och handla de sista grejerna i eftermiddag men först väntar en arbetsdag fullbokad med SPSS analyser och pillrande! Härligt!

Är btw förundrad över hur enkelt det är att vara tjej ändå. Grabbar är ju ibland helt galet lätt att få att göra allt man vill och lite till! Bara att lägga huvudet på sned och le lite så springer de benen av sig för att försöka lösa minsta lilla problem man har! Helt underbart!! Det underlättar verkligen när man skall styra upp saker! ;-p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte alla tjejer har den "makten" över killar! Det beror nog mest på att du är du som det fungerar!

2009-05-14 @ 08:39:56
Postat av: bröllopsbloggen

Hej, mitt sociala experiment bröllopsbloggen har nu funnits i en vecka och redan nu har tusentals besökt bloggen.

Jag vill gifta mej min plånbok säger annat så nu är bröllopsbloggen startad där jag söker privat personer företag som kan hjälpa mej förverkliga min dröm...



kan du hjälpa mej??

kanske en länkning eller följa mej på min resa...

allt räknas! tillsammans kanske vi lyckas



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback